A+ A A-

Μειώνει τα εταιρικά "posts" το Facebook

 
INFO: Μεγάλη μείωση στην εμφάνιση προωθητικών μηνυμάτων στην κεντρική του σελίδα αποφάσισε το Facebook. Απόφαση-πλήγμα για τις μικρές εταιρίες. 
 
STORY: Από 1η Ιανουαρίου 2015 η αρχική σελίδα του facebook, το γνωστό News feed, θα αλλάξει. Οχι βέβαια προς την εμφάνιση του, αλλά ως προς το περιεχόμενο του. Η ομάδα διαχείρισης της δημοφιλούς ιστοσελίδας, με επίσημη ανακοίνωση της, ενημέρωσε πως έχει αποφασίσει κάποιες αλλαγές ως προς τα γεγονότα που θα εμφανίζονται. 
 
Σύμφωνα με έρευνα που, όπως ενημέρωσε, έχει διεξάγει, οι χρήστες της σελίδας ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για ότι συμβαίνει στις ζωές των φίλων τους παρά για τις ανακοινώσεις των σελίδων. Αυτό ισχύει ακόμη και για τις σελίδες που οι ίδιοι έκαναν "Like". 
 
Έτσι αποφασίσθηκε να εμφανίζονται περισσότερες δημοσιεύσεις προσωπικών προφιλ στο Newsfeed σε σχέση με αναρτήσεις σελίδων. Αυτό είναι ένα πλήγμα, ειδικότερα για τα μη δημοφιλή brands, που χρησιμοποιούσαν το δίκτυο σαν μια μορφή διαφήμισης. 
 
Από την άλλη, οι φήμες αναφέρουν πως αυτός ακριβώς είναι και ο σκοπός της διοίκησης του Facebook, να αναγκάσει δηλαδή ακόμη και τις μικρές εταιρίες να προβούν σε πληρωμένες διαφημίσεις. 

360 TIP

Στην ίδια απόφαση, γίνεται αναφορά και στο τέλος των υποχρεωτικών Likes. Θέμα που σας είχε ενημερώσει το ependyseis360 με προηγούμενο κείμενο του.

Μειώνει τα εταιρικά "posts" το Facebook - 5.0 out of 5 based on 9 votes


Μπορείτε να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας στα παρακάτω Social Media.